Caffeine Hours

Včeraj se je zgodil Caffeine Hours. To je tak lušten sejem publikacij in printov.
Naredila sem dva fotozina in nekaj majic (sem imela te dni "mentorico", ki mi je pomagala pri oblikovanju, hvala ninč). Lepo je uspelo vse skupaj. Če si ga kdo želi zase ali kot darilo mi lahko piše v komentar ali na mail.

Sem ful vesela, da sem lahko sodelovala in bila vključena še v Me, myself and I, poleg Talking to volcano skupaj z drugimi deli, ki sta jih izbrala Rok in Zoran. Malo sem tudi menjala: z Mino in Ajdo in z eno Mellow punco, ki ne vem kako ji je me. Kupila sem tudi dve uporabni torbi. Za na kolo in s kolesom. Aja in Muslauf fantje so naredili musmate/meta :)












Caffeine  Hours is a one day festival of independent publications. I made two fotozines and some printed t-shirts. If you`d like to have it - write me in a comment or mail. I will post the zine contents soon.

No comments: